Ardahan Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürlüğü tarafından, yüksekokulumuza uzun yıllar boyunca özveriyle hizmet eden Müdür Yardımcısı Öğr. Gör. Mehmet Sadık Öztanrıkulu’na teşekkür plaketi takdim edildi.
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Cemalettin Ayvazoğlu tarafından takdim edilen plakette, Öğr. Gör. Mehmet Sadık Öztanrıkulu’nun beş yıl boyunca yürüttüğü müdür yardımcılığı görevi süresince yüksekokulun gelişimine, kurumsallaşmasına ve akademik başarısına sunduğu katkılara vurgu yapıldı.
Törende konuşan Müdürümüz Doç. Dr. Cemalettin Ayvazoğlu, yüksekokulun bugün ulaştığı noktada emeği bulunan tüm akademik ve idari personele teşekkür ederek, kurumsal gelişime katkı sağlayan çalışmaların her zaman takdirle karşılanacağını ifade etti.
Program, plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.