Ardahan Üniversitesi Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu tarafından, 2025-2026 Akademik Eğitim-Öğretim Yılı boyunca yüksekokulumuzun akademik ve kurumsal gelişimine sunduğu değerli katkılar ile engelli bireylere yönelik farkındalığın artırılması amacıyla gerçekleştirdiği seminerler ve sosyal sorumluluk çalışmaları dolayısıyla Öğr. Gör. Betül Aşcı’ya teşekkür plaketi takdim edildi.
Sağlık Hizmetleri Meslek Yüksekokulu Müdürü Doç. Dr. Cemalettin Ayvazoğlu tarafından takdim edilen plakette, Öğr. Gör. Betül Aşcı’nın eğitim-öğretim faaliyetlerinin yanı sıra toplumsal duyarlılığı artırmaya yönelik çalışmalarıyla yüksekokulumuzun gelişimine önemli katkılar sunduğu vurgulandı.
Doç. Dr. Cemalettin Ayvazoğlu, akademik çalışmalarının yanı sıra sosyal sorumluluk faaliyetleriyle de örnek olan Öğr. Gör. Betül Aşcı’ya teşekkür ederek başarılarının devamını diledi.
Program, plaket takdimi ve hatıra fotoğrafı çekiminin ardından sona erdi.